torsdag

Jungelfeber



Fredag 17. Oktober var vi i Oslo for å se jungelboka med Adil i hovedrollen som menneksevalpen Mowgli. Jeg må inrømme at jeg var litt skeptisk i begynnelsen siden jeg faktisk har sett flere versioner av Jungelboka tidligere. Men oi, jeg ble veldig positivt overrasket! begynte med en hyggelig face-to-publikum prat med Adil. Han var veldig down-to-earth som han selv beskrev det. Det var egentlig ganske spennende å høre om bakgrunnen hans og sånn. Både om livet før og etter Dansefeber. Selv om det var litt vanskelig å høre hva han virkelig mente mellom alle de engelske slang-uttrykkene sine. Så fikk vi gå rundt på scenen og se oss om i kulissene, veldig stilig.
Dansen var jeg ikke FOR begeistret for.. er rett og slett ikke dansetypen. og å bli filmet av NRK i tillegg!! hjelpe meg! ble veldig imponert over bevegelsene som ble utført på scenen. helt utrolig hvordan de får det til. Adil var en veldig flink skuespiller og synes jeg. Jeg elsket slutten da han gikk ute blant publikum.


var deilig å få gå litt rundt og strekke på beina i oslos gater i pausen. også Så masse spennende å se. Også spiste vi pizza på Egon! nam nam!
haha, det var kjempegøy med pizzabuffét. Tenker kokkene fikk svingt seg rundt litt der ja. Skal ikke nevne hvor mye vi klarte å få i oss!

Skuespillet var mye bedere enn jeg hadde forestilt meg! veldig kule koreografier og hysterisk morsome øyeblikk og pariodier. Bagheera var nok min favoritt. DE lårmusklene! æææsj! hahaha!
Shere Khan virket nesten litt skummel. Den meterhøye punkersveisen gjorde han VIRKELIG skummel. haha, jeg likte også slangen som kill bill parodi. Og baloo som alkoholisert ex-bokser. Ble litt forvirret for skjønte ikke om de var ekte villdyr eller bare mennesker som kalte seg for villdyr. Men er utrolig fornøyd
Fikk nesten lyst til å se stykket igjen!

Ingen kommentarer: